De automarkt maakt steeds meer de verschuiving naar elektrisch en duurzaam rijden. Bij deze grote omslag, hoort ook verandering in het uiterlijk van de automerken. Net als diverse andere grote automerken, introduceert nu ook BMW haar nieuwe logo.
Grote merken gaan mee met verandering
Misschien is het u al opgevallen, steeds meer grote automerken veranderen hun logo. Met de omslag naar elektrisch rijden, willen steeds meer automerken hun huisstijl immers daarop aanpassen. Na Volkswagen en Kia heeft ook BMW een nieuw logo aangekondigd. BMW heeft gekozen voor een veel meer simplistisch logo. Volgens BMW is het logo fris en aantrekkelijk en past deze bij de veranderende autowereld. Het nieuwe logo is inmiddels al op de gehele website en social media kanalen van BMW te zien.
Het nieuwe BMW-logo
Wees niet bang, het logo blijft uiteraard herkenbaar als het BMW-logo. BMW heeft gekozen voor een tweedimensionaal en transparant logo. Rondom de BMW letters en het logo zit een transparante ring. De transparantie zorgt ervoor dat de kleur van de auto nu ook door het logo heen komt. Een dikkere witte of chromen buitenrand geeft hierbij de grenzen van het logo aan. Het lettertype is daarbij ook iets veranderd. Het logo krijgt hierdoor een iets meer luxe uitstraling.
BMW occasions bij Autocentrum Douwe de Beer
Een BMW staat voor sportiviteit, innovatie en design. Dit is in het nieuwe logo dan ook zeker terug te zien. Bij Autocentrum Douwe de Beer hebben wij een breed assortiment van BMW occasions in ons assortiment. Of u nu kiest voor een sportieve BMW 1-serie, de BMW 3-serie middenklasse, de zakelijke BMW 5-serie of de luxe BMW 7-serie, bij Douwe de Beer hebben we deze modellen nagenoeg altijd in ons assortiment. Daarnaast zijn bij ons de BMW X3, BMW X5 en de overige BMW series eveneens regelmatig in het assortiment te vinden. Bekijk ons huidige aanbod occasions op onze website of kom langs in onze showroom.