Onze klanten beoordelen ons autobedrijf
Autocentrum Douwe de Beer
gemiddeld met een
9
uit
10. 2749
klanten hebben al een autobedrijf review achtergelaten. Daarvan beveelt 98.6% ons bedrijf aan.
Prachtige auto\'s, mooie en verzorgde showroom, keurige verkoper, vriendelijke directeur en houden zich perfect zelfs na foutieve verkoopbedrag aan eerder toegezegde afspraak. Wordt geen onderscheid gemaakt of je nu een BMW koopt of een Fiat 500. Bij de aflevering wordt er meer dan voldoende tijd gereserveerd en je krijgt allerlei leuke dingen mee zoals een Beer. Al met al perfect geholpen en zeer tevreden. Mijn complimenten.
Vriendelijke mensen,goede ( inruil)prijzen,maar zeer onzorgvuldig met vermelden van accesoires.Wordt o.a. zomaar een schuifdak genoemd,terwijl deze niet aanwezig is,velgmaat klopte niet,etc. ook bij afspraak bezichtiging niet correct gehandeld. Zelfs bij aflevering,zaken niet compleet en achteraf blijkt de navigatie niet de toegezegde update gekregen heeft. Aanwezig versie 0.3. Beschikbaar bij mercedes versie 0.7 ! Wacht ook nog op een onderdeel uit mijn ingeruilde auto dat opgestuurd zou worden.Beveel dit bedrijf aan,met opmerking goed uit te zoeken wat wel of niet aanwezig is.
Auto import wordt de laatste jaren steeds populairder. Handelaren importeerden hun voorraad vaak al uit het buitenland, maar tegenwoordig importeren mensen zowel particulier als zakelijk ook vaak hun volgende occasion.
Benieuwd of een auto importeren ook voor u interessant kan zijn? In dit blog [...]
Bij Autocentrum Douwe de Beer merken we dat de interesse in elektrisch rijden toeneemt. Maar wat zijn eigenlijk de voordelen van elektrisch rijden? En wat kost het nu echt? In deze blog geven we antwoord op deze vragen. Wist u bijvoorbeeld dat er in Nederland al meer dan 300.000 volledig [...]
Een hybride auto kent verschillende voordelen. Hybride auto's verbruiken minder brandstof, waardoor u zuiniger rijdt, en de wegenbelasting en bijtelling is lager. Daarnaast staan de oplaadpalen vaak op zeer toegankelijke plekken.
Niet gek dus, dat steeds meer mensen kiezen voor het kopen of [...]