Review Plaatsen
Klantenvertellen Review Plaatsen
Google Review Plaatsen
Facebook Review Plaatsen

Onze klanten beoordelen ons autobedrijf Autocentrum Douwe de Beer gemiddeld met een 9 uit 10.
2747 klanten hebben al een autobedrijf review achtergelaten. Daarvan beveelt 98.6% ons bedrijf aan.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
7
20-12-2022

Correct binnen de afgesproken tijd, helaas viel prijs hoger uit dan offerte van 2 maanden daarvoor.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
18-12-2022

Je voelt je altijd welkom bij Douwe de Beer. Ze kennen de auto's maar ook de klant!

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
9
17-12-2022

Goede ervaring met dit bedrijf

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
17-12-2022

Ben al 17 jaar klant en altijd naar volle tevredenheid mijn auto’s voor onderhoud hier gebracht.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
15-12-2022

Goede afspraken kunnen maken,ook top met winterbanden Al jaren klant bij dit bedrijf.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf niet aan
1
12-12-2022

Donderdag 8 december is mijn elektrische Renault Kangoo Z.E. in de werkplaats van Douwe de Beer uitgelezen en software gereset. Een handeling die mij bij de Renault dealer nooit meer dan 50,- euro heeft gekost. Omdat Dronten een haalbare afstand is met mijn voertuig, en Douwe de Beer zich profileert als E.V. specialist heb ik mijn auto daar gebracht. Na ophalen van de auto. Heb ik 200 meter gereden en kreeg dezelfde foutmelding op mijn scherm. Hierover heb ik dezelfde middag gebeld. De volgende dag kreeg ik een rekening van bijna 300,00 euro op de mail. Weer over gebeld en na veel gedoe kon er 100,00 euro vanaf. Voor mij nooit meer Douwe de Beer. Echt schandalig ! De monteur had in de factuur ook een Renault ticket vermeld, dus men kan e.e.a. niet zelfstandig oplossen. Volgens de monteur ligt het aan mijn laadkabel ! Deze is in perfecte conditie.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf niet aan
1
12-12-2022

Donderdag 8 december is mijn elektrische Renault Kangoo Z.E. in de werkplaats van Douwe de Beer uitgelezen en software gereset. Een handeling die mij bij de Renault dealer nooit meer dan 50,- euro heeft gekost. Omdat Dronten een haalbare afstand is met mijn voertuig, en Douwe de Beer zich profileert als E.V. specialist heb ik mijn auto daar gebracht. Na ophalen van de auto. Heb ik 200 meter gereden en kreeg dezelfde foutmelding op mijn scherm. Hierover heb ik dezelfde middag gebeld. De volgende dag kreeg ik een rekening van bijna 300,00 euro op de mail. Weer over gebeld en na veel gedoe kon er 100,00 euro vanaf. Voor mij nooit meer Douwe de Beer. Echt schandalig ! De monteur had in de factuur ook een Renault ticket vermeld, dus men kan e.e.a. niet zelfstandig oplossen. Volgens de monteur ligt het aan mijn laadkabel ! Deze is in perfecte conditie.

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
12-12-2022

Al ruim 20 jaar zijn wij tevreden klant bij Douwe de Beer en onze auto’s daar aangeschaft, ingeruild en in onderhoud. Inmiddels onze 6e auto afgeleverd! Topbedrijf!

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
12-12-2022

Al ruim 20 jaar zijn wij tevreden klant bij Douwe de Beer en onze auto’s daar aangeschaft, ingeruild en in onderhoud. Inmiddels onze 6e auto afgeleverd! Topbedrijf!

Klant: over

beveelt ons autobedrijf aan
10
12-12-2022

Al ruim 20 jaar zijn wij tevreden klant bij Douwe de Beer en onze auto’s daar aangeschaft, ingeruild en in onderhoud. Inmiddels onze 6e auto afgeleverd! Topbedrijf!